Pin-upların mənimsənilməsi

Pin-upların mənimsənilməsi

Beləliklə, əsgərlər üçün pin-up https://nswbc.org/ həm evdə qalan qadınları “əbədi qadın” idealını – qorunmalı və müdafiə edilməli olan gənc qadını simvolizə edirdi. Müharibə illərində jurnallar, icmallar və təqvimlər nəşr edənlər getdikcə daha çox vətənpərvər olan pin-up istehsalını artırdılar. Nəşriyyatlar qoşunların və onlara dəstək verən vətəndaşların ruhunu yüksəltmək üçün ağla gələn hər formadan və mediadan istifadə edirdilər. Çox məşhur bir pin-up illüstratoru olan Alberto Varqas vətənpərvərlik ehtiyacını məxluqlarına stereotipik bir Amerika aspekti verməklə və tez-tez onlara nadir hallarda tamamlanan hərbi geyimlər geyindirməklə qidalandırdı. Bu, onlara həm erotik, həm də vətənpərvər olmağa imkan verdi.

8Birinci Dünya Müharibəsində olduğu kimi, qadının bu təmsilləri müdafiə olunmaq üçün ölkəni təcəssüm etdirməyə gələcəkdi. Pin-up şəkilləri işə qəbul və səfərbərlik kampaniyaları üçün də istifadə edilmişdir. Digər rəssamlar öz illüstrasiyalarında qadınların səfərbərliyini vurğulamağa üstünlük verdilər, müxtəlif qadın hərbi korpuslarına – donanma (dalğa) və ordu korpusu (vac) üçün qadın köməkçiləri, tibb bacıları və s. 1943-cü ildə Norman Rokvell tərəfindən yaradılan, kişi kodları (əzələli qollar və iş paltarları) qəbul edərkən bir qadını təsvir edən “Riveter” qadınları fabriklərdə kişilərin boşaldıqları postları tutmağa təşviq etdi.

9Pin-uplar da müharibənin iqtisadi səylərində rol oynadı: məsələn, Earl Moran tərəfindən yaradılan pin-uplardan biri sadəcə dar və dar ağ çimərlik paltarı və qırmızı papaq geyinmişdi, üzərində dayının baş papağı vardı. Başındakı ABŞ bayrağının rənglərində olan Sem “Müharibə istiqrazları al” yazılan plakatı göstərərək.

10 Bu illüstrasiyalarla eyni vaxtda bir çox qadınlar – aktrisalar, ulduzlar və ya xor qızları – özlərini müharibəyə həsr etdilər. Çox müxtəlif missiyalar üçün yüzlərlə işə götürülən onlara təbliğat təşkilatları, xeyriyyə təşkilatları, mülki şəxslərin və əsgərlərin mənəviyyatını qorumaq üçün nəzərdə tutulmuş şouların təşkilatçıları, habelə nazirlik dəstəyi və əhaliyə maddi yardım göstərmək. Aktrisa Betti Qrabl 1943-cü ildə çəkilmiş sarı çimərlik paltarında çəkdirdiyi foto sayəsində amerikalı əsgərlər arasında ən populyar pin-up oldu. Bu foto fenomenal uğur qazandı və real həyatda pin-upın gəldiyini elan etdi.

Əsgərlər tərəfindən pin-upların mənimsənilməsi

11İkinci Dünya Müharibəsi ilə pin-uplar daha müxtəlif səthlərdə görünməyə başladı. Tezliklə təyyarələrin burunlarını bəzədilər. Burun İncəsənəti ilə hava ekipajları qədim simvolizmi əks etdirirdi – kişilərin məhv və ya müdafiə obyektlərini fərdiləşdirməsi və onları qadın təsvirləri ilə bəzəyərək onlara etibar və bağlılıq verməsi ehtiyacı. Təyyarənin yaşayış yeri, bədənin uzadılması, müdafiə və hücum silahı və tabut kimi ardıcıl rollarını nəzərə alaraq, pilot və ekipaj üçün birinci dərəcəli əhəmiyyət kəsb etdi. Buna görə pin-up sistematik olaraq təyyarənin pilot tərəfində, kabinəsinin yanında rəngləndi.

12Adlarına və qrafik üslubuna görə pin-uplar fərdiləşir və reallaşırdı. Onlar səfərbər olan əsgərlərin gündəlik həyatını bölüşür, hava işçilərini ən təhlükəli tapşırıqlarda müşayiət edirdilər. Erotik və ya cinsi eyham bu burun sənəti pin-upları üçün adların seçimində və bu təsvirə xas olan yumorda çox aydın görünür, məsələn, Heç vaxt razı deyiləm, Vicky the Vicious Virgin və s. Maraqlıdır ki, nə qədər uzun olursa olsun. konflikt davam etdikcə illüstrasiyalar bir o qədər aydın olurdu. Gərginlik və təcrid, çağırışçıların arxayın olması və vətənləri ilə əlaqə saxlaması üçün getdikcə daha çox gözə çarpan ehtiyac doğurur, eyni zamanda qadın varlığının olmaması ilə bağlı getdikcə daha kəskin hisslər yaradırdı. Yəni burun sənətkarlarının təmkindən əl çəkmələrində məsafə böyük rol oynayıb.

13 Ən çox rənglənən gövdələri olan təyyarələr B17 “uçan qalalar”, B24 “azad edənlər” və ya P47 “Kürə” kimi döyüş təyyarələrinin HP57 “Halifaxları” kimi bombardmançılar idi. Həmişəkindən daha çox kişilər bu ölüm mühərriklərini Veneranın möhürü ilə işarələməyə ehtiyac duydular, sanki maşınlarının dağıdıcı gücünü qadınlaşdırmaq üçün. Döyüşçü öz silahı ilə, xüsusən də “bəzək”, müəyyən edilə bilən, fərdiləşdirilmiş və buna görə də potensial olaraq mənimsənilmişsə, onun cəsurluğunu və ona verdiyi hökmranlıq və fiziki güc hissini ifadə edir. Hərbi təsvirlərdə atəşin gücü və cinsi güc sıx bağlıdır. Seksual qadın və müharibə obyektinin son birliyi bu təyyarələrdən atılan bombaların üzərində pin-upların olması ilə gəldi. Rita Hayworthun 6 iyun 1945-ci ildə Xirosimaya atılan atom bombasının üzərində çəkildiyi bildirilir.

14Əsgərlər həmçinin ənənəvi dənizçilərin qadın təsvirləri ilə döymə etdirmə təcrübəsini davam etdirdilər. Müharibə zamanı kişilərin döymə etdirmələrinin bir neçə səbəbi var: döymələr əti bir qrupa üzv olması ilə silinməz şəkildə qeyd edir və onlar bu başlanğıc sınaqlarını bu çox xüsusi dövrdə məruz qalan bütün digər sınaqlarla əlaqələndirirlər. Buna görə də döymə sözdə “kiçik” keyfiyyətlərə müraciət edərək bir problemə çevrildi. Əsgərlərin kazarmalarında tapılan qadın şəkilləri kimi pin-up döymələri də qadın sevgisinin yoxluğunu azaltmağa xidmət edirdi. Onlar əsgərlərə niyə döyüşdüklərini xatırladıblar. Onlar gəlini, “qonşu qız”ı və gənclər evə gələnə qədər səbirlə gözləyən qızı simvollaşdırdılar. Üstəlik, əsgərlər bu pin-uplara fetiş və ya uğurlar cazibəsi səlahiyyətləri verdilər. Onlar həm sakitləşdirici qadınlığı, həm də əsgərin müdafiəsini təmsil edirdilər. Tatuirovka həm də əsgərə pin-upını ətinə həkk etməyə və onu “dərisinin altına” qoymağa imkan verdi. Əsgərin bədənindəki qadın döyməsi onun heteroseksuallığını təsdiqləyirdi.

15Beləliklə, döymələr hərb dünyası tərəfindən daim təriflənən ənənəvi kişi dəyərlərinin zahiri əlaməti kimi düşünülürdü – ağrı, cinsi güc və döyüşçünün gücü qarşısında mətanət və müqavimət. Tatu, onlardan tələb olunan əxlaqi keyfiyyətləri bədənlərində əks etdirməyə vərdiş etmiş bu kişilərə daha sərt və daha kişi görünüş qazandırmağa kömək etdi. Beləliklə, heteroseksual kişilər dünyasında döyməli əsgər özünü qadın kişisi, uğurlu aldadıcı, oyunbaz və qadın həvəskarı kimi təsdiqlədi. Buna görə də pin-up döyməsi əsgər-qəhrəmanın gəlişini müjdələdi və qalib bir kişiliyi təsdiqləməyə kömək etdi.

16 İkinci Dünya Müharibəsi pin-up tarixində dönüş nöqtəsi oldu və bu “kağız qadınların” strateji istifadəsini vurğuladı. Bu qızların hərbi funksiyaları təşviq, dəstək və cinsi kanalizasiya mənbəyi təmin etmək idi. Bununla belə, bu böyük populyarlığa baxmayaraq, bu münaqişədə iştirak edən bəzi qadınlar və kişilər, məsələn, heç bir kişi ekvivalentinin olmadığını vurğulayaraq və ya Qırmızı Xaç könüllülərini bütləşdirməyə üstünlük verərək, bu görüntülərin alətləşdirilməsini pislədilər. Buna baxmayaraq, müdafiə olunacaq ölkənin mücəssəmələri kimi, nikbinlik və ümid fiqurları kimi qadınların bu obrazları tədricən ABŞ-ın milli simvolu rolunu aldı.

Mövzu haqqında fikir bildir.

Məqalə haqqında sual və təkliflərinizi qeyd edin. (Mail ünvanı görünməyəcək) *